مختصري ازکارورزي 4 : علوم درس ريشه تا برگ پنجم ابتدايي :
در آموزشگاه ابتدايي ….مديريت وهمکاران اين آموزشگاه تصميم گرفتند که در برنامه درس پژوهي شرکت نمايتد با تشکيل شوراي معلمان چالش هاي هر پايه مشخص شد ودر پايان جلسه تصميم گرفته شد.
که باتوجه به مباحث جذاب علوم پنجم آموزش درس ريشه تا برگ به عنوان موضوع درس پژوهي انتخاب شود
ابتدادانش آموزان هدف انتخاب شدنداز اوليائ دانش آموزان رضايت نامه جهت حضور در اجراي طرح اخذ گرديد اين دانش آموزان … نفر بودند .
سپس ضمن تقسيم کار ومشخص نمودن نقش اعضاد گروه درس پژوهي بيت کامل همکاران جهت ايفاي نقش وقيلمبرداري به شرح زير انتخاب شدند . با همکاري گروه 7نفره طرح درس اوليه باتوجه به سند تحول بنيادين تنظيم گرديد .
وسايل کمک آموزشي باهمکاري مدرس ودانش آموزان تهيه شد تاريخ بزگزاري تدريس اوليه مشخص وتدريس اوليه انجام شد.
بعداز انجام تدريس توسط مجري ……توسط ناظرين حاضر در کلاس تدريس ايشان مورد نقد وبرسي قرار گرفت اشکالات کار مشخص شد
وبا بازبيني فيلم توسط مدرس محترم اشکالات کار مشخص شد.
سپس وباهمکاري اعضاءگروه طرح درس دوم تهيه روشها وراهکارهاي نوين انتخاب ومجددا تدريس در کلاس صورت گرفت.
که الحمد الله باتوجه به تدريس اوليه وتحقق اهداف مورد نظر نتايج بهتري بدست آمد که نتيجه ي آن را مي توانستيم در نحوه ي پاسخگويي دانش آموزان وارزشيابي پاياني مشاهده نماييم .
کارورزي 4 : علوم درس ريشه تا برگ پنجم ابتدايي {6}
درباره این سایت